tiistai 29. tammikuuta 2008

Mieletön jumppa

Olen ahkerasti käynyt tiistaisin bodypilateksessa. Nyt opemme on pari viikoa lomilla ja hänen sijaisensa vetää ryhmälle rauhallista peppu-vatsajumppaa. Olin hieman epäileväinen etukäteen, mutta suotta. Tunti olikin aivan mieletön!

Olen käynyt vuosien saatossa monilla jumppatunneilla, mutta nyt teimme lukemattomia minulle aivan uusia venytys ja jumppaliikkeitä. Olimme koko pieni ryhmämme aivan haltioissaan tästä jumpasta. Vaikka tempo oli rauhallinen, olivat liikkeet todella tahokkaita. Wau! Minäkin olin ihan fiiliksillä, vaikka en jumpasta yleensä tykkääkään. Toisaalta oli karseaa huomata, miten rapakunnossa sitä on. Enkä tosiaan mahaläskieni vuoksi pääse taipumaan jokaiseen asentoon. Ja jos pääsenkin, niin keuhkoille ei jää tilaa hengittää. Harmillista ja säälittävää. Vaan nyt hommaan tulee muutos!

Onneksi meillä on vielä ensi viikolla sama sijainen -vaihtelu piristää- ja sitten palaamme jälleen tuttuun bodypilatekseen.

Ei kommentteja: