lauantai 19. huhtikuuta 2008

Lenkkeilyä ilta-auringossa

Juuri niin ihanaa kuin miltä kuulostaa. Kävin tänään duunin jälkeen vielä sauvakävelemässä viiden kilsan lenkin. On kyllä mahtava huomata, miten kunto on kohentunut sitten alkuvuoden.

Muutoin en ole hirveästi liikkunut, paitsi hyötyliikuntaa olen toki harrastanut. Juuri nyt mieletön turvotus taas päällä. Mitäs menin juomaan eilen valkoviiniä ja spriteä. Mutta hyvää se oli ja rentouttavaa -eikä tullut edes kankkusta:)

Huomenna voisin myös sunnuntain ja vapaapäivän kunniaksi hieman liikehtiä. Hmm.. pitää vain miettiä sopiva muoto.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mäkin olin mieronteillä perjantaina: kuohuviinikutsuilla työkaverin luona. Juotiin ja herkuteltiin. Ja muutenkin tällä viikolla olen repsahtanut totaalisesti ruokailujen kanssa. Mutta oon pyöräillyt yli 70 km ja tehnyt raskaita puutarhatöitä. Mutta punnitus pelottaa...

Veget puntarilla kirjoitti...

Olen aivan puhki! Olen koko päivän hillunut puutarhassa, raahannut multasäkkejä ja perustanut uusia kasvimaita ja siivonnut kasvihuonetta. Mielestäni en ole tehnyt mitään "raskasta" mutta sitli olen ihan tajuttoman puhki.. Ehkä se on tuo ulkoilma ja aurinko, joka tekee tehtävänsä..

Tänään olin 70-vuotisjuhlilla ja tuli taas herkuteltua. Mutta menköön..

Rauha