maanantai 14. helmikuuta 2011

W O O H O O !

Mä painoin tänä aamuna 70 kg! Uskomatonta! Tunsin kyllä oloni hoikaksi, mutta en uskonut näin hyvään tulokseen. Täysin ominavuin tätä tulosta ei kyllä saavutettu. Mulla oli viikolla mahatauti, joka vei ruokahalun muutamaksi päiväksi.

Mä en ole enää BMI:n mukaan lievästi ylipainoinen, vaan ihan kirkkaasti normaalipainoisen puolella. Mä olen niin tyytyväinen.

Mulla oli välitavoitteena tämä 70 kg, kun se on noin sopivan pyöreä luku. Lupasin itselleni uudet housut, kun olen tässä painossa. Housutilanteeni on huono, enkä ole viitsinyt ostaa uusia housuja, kun tavoitteena on ollut koko ajan laihtua. Tiedän, että jos nyt ostan housut, niin voin käyttää niitä sittenkin kun olen tavoitepainossani. Nyt pitää vain saada järjestettyä hetki ilman lasta ja housukaupat täältä tullaan!

Ei kommentteja: