maanantai 25. helmikuuta 2008

Edelleen...

Juu. Täällä ei tapahdu mitään. Tai siis tapahtuu, mutta paino ei putoa. Olen liikkunut viikon aikana 5 kertaa, syönyt vähemmän jne. No eipä auta kuin karsia syömisiä entisestään. Mutta nyt mennään kyllä jo nälän puolelle... Mutta niinhän joku kommentoija mulle ennustikin. Tänään olen juonut vettä nälän ja siitä johtuvan päänsäryn selättämiseksi. Ja olen mä tietysti syönytkin, ei tässä sentään vesipaastolla olla. Olen pienentänyt annoskokoa ja syönyt koko päivänä vain 2 palaa leipää. Mutta ei tämä helppoa ole. Miten voikin olla näin vaikeaa?

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kauhee, ennustus ... No nyt mä ennustan, että elimistö on vain pitänyt saavutetuista eduista, eikun kiloista, kiinni keinolla millä hyvänsä. Nyt on väsytystaistelu lopuillaan, ja kilot alkaa tippua ihan itsestään.

Rankempi liikuntakin nostaa painoa lihaksiin kertyvään nesteen takia.

t. Jansku