torstai 13. tammikuuta 2011

Huonot fiilikset

Viime viikolla tähän aikaan mulla oli hyvät fiilikset. Tuntui, että olen onnistunut sen viikon projektissa. Tuntui laihemmalta. Nyt ei tunnu.

Ehkä se johtuu siitä, että olen saanut pienen flunssan. Olemme jo toista päivää sisällä, vain onko tämä jo kolmas. En ole herkutellut, mutta ruokaa olen ottanut muutaman kerran lisää. Tänäänkin otin makaroonilaatikkoa. Ja koska leivoin sämpylöitä söin vielä lämpimän puolikkaan runsaalla margariinilla kaiken päälle. Ei mulla ollut nälkä, se vain maistui hyvältä. Äh. Tekisi vain mieli ostaa suklaata ja jäätelöä ja leipoa suklaakeksejä ja hautautua peiton alle hyvän lehden kanssa. Muutenkin tekee kokoajan mieli herkkuja.

No toivottavasti en ainakaan ole lihonut. Jos olen, niin sitten vasta onkin paskat fiilikset maanantaina. Mutta menisi tämä flunssa jo ohi!

Ei kommentteja: